گردان امام علی (ع)

توطئه مشترك منافقین و نشریه صهیونیستی آلمانی

 
 

قشقاوی از توطئه مشترك منافقین و نشریه صهیونیستی آلمانی پرده برداشت

تهران- معاون كنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از كشور وزارت امور خارجه از توطئه مشترك گروهك تروریستی منافقین و نشریه صهیونیستی 'بیلد' آلمان پرده برداشت.


 'حسن قشقاوی' روز یكشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اتهام سخنگوی دادستانی فرانكفورت علیه عضو سركنسولگری جمهوری اسلامی ایران در این كشور، ضمن رد اتهام وارده گفت: حركت هماهنگ منافقین و نشریه زرد و صهیونیستی بیلد در طراحی، اجرا و دامن زدن به این سناریوی ساختگی بار دیگر نشان از هم سویی آنها در طراحی دسیسه و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.

براساس گزارش اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، وی همچنین تاكید كرد: با توجه به لطمات وارده به عضو سركنسولگری ایران در فرانكفورت در اثر برخورد ناشایست پلیس آلمان، احقاق حقوق نامبرده، همچنان در دستور كار وزارت امور خارجه قرار دارد و با قوت دنبال می شود.

روزنامه بیلد آلمان نشریه ای با گرایشات شدید صهیونیستی است.

دو خبرنگار این روزنامه در سال 1389 با روادید توریستی و به صورت غیرقانونی در سفر به تبریز مبادرت به اقدامات غیرقانونی كرده بودند كه بدلیل ارتكاب این جرم دستگیر و روانه زندان شدند. این نشریه در سال های اخیر همواره نسبت به جمهوری اسلامی ایران راه خصومت و كینه توزی را در پیش گرفته است.

این روزنامه در گذشته نیز مطالبی كاملا كذب و خلاف واقع علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله ادعای 'برنامه ریزی ایران برای حمله به تاسیسات نظامی آمریكا در آلمان ' را منتشر كرده بود.

درج این گونه مطالب توسط این روزنامه زرد با این سوابق نشان از یك سناریوی ساختگی از پیش تعیین شده علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.





برچسب:,